تحلیل ایرانی
بررسی و تحلیل
مرضیه ضیغمی

گزارشی از هفتمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران

0

گزارشی از هفتمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران

بنام خدا

از تاریخ 8 الی 12 اردیبهشت هفتمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاهای بین المللی در تهران  برگزار شد.

این  نمایشگاه که با نام “ایران اکسپو 2025″، برگزار گردید با هدف معرفی ظرفیت‌های تولیدی و صادراتی ایران، به‌ویژه در زمینه‌های مختلف صنعتی و اقتصادی، توانست فرصتی را برای شرکت‌های ایرانی جهت ارتقای برند ملی و ایجاد روابط تجاری جدید ایجاد کند.
نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1404 به نحوی طراحی شده بود تا بتواند موقعیت صادراتی شرکت کنندگان  در بازارهای بین‌المللی  را تقویت کند.

در نمایشگاه “ایران اکسپو 2025″، شرکت‌های ایرانی از صنایع مختلفی همچون صنایع غذایی، کشاورزی، دارویی، پتروشیمی، صنایع دستی، فناوری‌های نوین و استارتاپ‌ها حضور داشتند.

این نمایشگاه بین‌المللی نه‌تنها فرصتی برای معرفی محصولات و خدمات ایرانی به بازار جهانی بود، بلکه توانست به تقویت روابط تجاری بین ایران و کشورهای دیگر، برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی و توسعه بازارهای صادراتی منجر گردد.

اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2025 شامل:

  • معرفی دستاوردها و محصولات مهم: ارائه محصولات و خدمات باکیفیت ایرانی به بازارهای جهانی.
  • معرفی شرکت‌های برتر داخلی: شناساندن توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در صنایع مختلف.
  • آشنایی با استانداردهای موجود در تولیدات: ارتقای کیفیت و انطباق با استانداردهای بین‌المللی.
  • ایجاد فرصت‌های تجاری بین‌المللی و عقد قرارداد: برقراری ارتباطات تجاری مؤثر با بازرگانان و تجار خارجی.
  • آشنایی با فناوری‌های جدید در صنایع گوناگون: ارتقای سطح فناوری و نوآوری در صنایع مختلف.
  • جذب سرمایه‌گذارهای داخلی و خارجی:ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف.

 با هم نگاهی  به  این نمایشگاه می کنیم.

گزارشی از هفتمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.