کانون قدرت در جهان-1

کانون قدرت در جهان-1

مقدمه

در بخش شناخت قدرت و کانون آن در جهان و کشورها، باید به مسائل کلی آن آشنا گردید، تا فهم مسائل تحلیلی اصلی بدست آمده و اسیر تحلیل های ساده و سطحی روبنایی نشویم ؛

فقدان شناخت و عدم نظم فکری در همه بخش ها به دلایل مختلف، از جمله به دلیل فقدان الگوی درست فکری و شناخت واضح و مشخص است، و جوامع از شناخت مسائل به طور کلی در حد ملی و بین المللی رنج می برند، و نیازمند اصولی برای شناخت اصول کلی در همه بخش ها از جمله صنعت، تکنولوژی، فرهنگ، خدمات، محیط زیست، سیاست و قدرت، هنری و رسانه ای و سایر بخش ها هستند، که باید ابعاد آن در تمام بخش ها مشخص گردد.

این اصول کلی باید به آموزه هایی تبدیل گردد، تا مردم جهان به موقع به درک واضحی از این عناصر و سبک حکمرانی دولت ها برسند، آنها با پاکسازی نژادی، مهاجرت قومی و فکری، و تغییر ژنتیک، و همچنین تضیع منافع ملی اقدام به غارت سرمایه های مردم می نمایند.

وبرای رسیدن به اهداف خود حاضرند کشورها را با هم درگیر نموده که نمونه شاخص آن را در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم های شریف و سایر جنگ ها کاملا قابل روئیت و درک هستند.

از همین جهت لازم است با یک نگاه تاریخی به سراغ شناخت کانون قدرت در جهان و سابقه تاریخی آن برویم تا بتوانیم نگاه جهان شمولی نسبت به موضوعات بدست آوریم.

گلوبالیسم یا جهان سازی

ابتدا اسامی مبارزان و سردمداران، راه مبارزه با گلوبالیسم در ایران را به طور خلاصه بشناسیم و اینکه چرا کشته شدند،

1~ کاوه آهنگر،،،

2~ هخامنشیان و کوروش و داریوش و ،،،

3~ نادرشاه بزرگ، که در نهایت توسط کمپانی هند شرقی انگلستان و در ترفند خاص کشته شد ،.

4~ کریم خان زند، که بازیچه این قشر گلوبالیسم شد..

5~ امیرکبیر،،

6~ ارتشیان پاک ایران،،،

7~ شهدای دفاع 8 هشت ساله ایران و جنگ 8 هشت ساله مدافعان حرم، که بازیچه گلوبالیسم شدند، و سایر بهترین های کشور که از سوی عده ای جان پاکشان را داده اند،،،

این افراد و گروه ها به طور کلان توسط گلوبالیسم کشته و شهید شدند و روح و روانشان شاد باد،،،،،

اما ادامه ماجرا و به قدرت رسیدن ساختارهای گلوبالی و ساختار کاتولیک به همان معنای جهان گرایی، است.

تاریخ ایران و انقلاب

تاریخ ایران و انقلاب از هم جدا نیستند، چرا همیشه با یک دشمن درونی گلوبالی روبرو هستند حتی در زمان پهلوی و قاجار با موضوع نفوذ و استحاله رژیم روبرو بودند.

برای فهم کل ماجرا، باید بدانیم نخستین حکومت جهان، حکومت ایران باستان به صورت موحد و نور، و به نوعی حق در برابر باطل، و عقل در برابر جهل و حکومت موحدان و دینداران در برابر غیردینداران بود… و حکومت ایران نخستین حکومتی شد که ادعای جهان شمولی داشت، آن حکومت بر کل زمین یا بیشتر بخش های آن حکم فرمانی می کرد، اما در گذر زمان و به طور متوالی برای آن رقیب یا رقیبانی پیدا شد که می توان برای نمونه از حکومت یونانیان و سپس رومیان نام برد.

در آن زمان اسم ایران، به معنای نصرت ایزد خدایی بود که بکار برده می شد و صاحب ارز بین المللی (دریک) بود.

بنابراین آنچه مسلم است اولین حکومت جهان ‌شمول، حکومت ایران بوده است، که با سه دشمن زمان خود یعنی یونان، روم و سپس با گذشت ایام با مسلمانان روبرو شد.

در اوایل تاسیس حکومت در ایران به دلیل قدرت فراوان حاکمان آن، شکست آنها غیر ممکن گردیده بود که این قدرت موجب بازدارندگی و عدم حمله به ایران را در پی داشت.

با این وجود تاریخ درگیری های ایران با دشمنانش را چیزی حدود هزار سال تخمین می زنند ، که 200 الی 300 سال آن با یونان، و 700 الی 800 سال آن با روم بوده است و سپس جنگ با مسلمانان بود که مکمل جنگ های گذشته گردید و به محض شکست ایران از مسلمانان، رومیان و ژنرال های روم نیز برغم جنگ های پیاپی با مسلمانان توانستند از طریق نفوذ بر روی بخشی از مسلمانان وارد ایران شوند، در نتیجه پس از شکست ایرانیان، امپراطوری روم، به دو قسمت امپراطوری روم شرقی و غربی تقسیم بندی شد، یعنی امپراطوری روم غربی یهودی مسیحی و امپراطوری روم شرقی مسیحی شد و سپس ادعای حکومت بر کل جهان را نمودند.

اما مسلمانان توانستند در جنگ های صلیبی به بخش های از امپراطوری روم حمله کرده و تا آندلس پیش بروند و در بسیاری از آنها موفق شوند، اما این موفقیت ها به گونه ای پیش رفت که به جای استفاده از علم و مدرن سازی، به تحجرگرایی و ناهنجاری ها دامن زده و فرصت مناسبی را برای رشد جهان غرب و امپراطوری کلیسا را پیش آوردند.

تقابل شبکه جهانی واتیکان با ناسیونالیسم گلوبالی

شبکه دجالی جهانی واتیکان گلوبالی با ناسیونالیسم گلوبالی به مخالف پرداخت، یعنی پاپ یا همان واتیکان مخالف رشد درونی کشورها، همزمان با رشد جهانی آنها شد، یعنی آنکه واتیکان دشمن ملی گرایی همزمان با جهان گرایی گردید و با آن سرسختانه به دشمنی پرداخت، چرا که معتقد بود گلوبالیسم موجب ایجاد ساختار عدالت همگانی ابتدا در درون کشورها گردیده و در نهایت با افراط در ملی گرائی موجب تشکیل ناسیونالیسم فاشیستی می شود و این ساختار باعث تشدید شاکله درگیری ها می شود و سپس  نوعی ساختار مالی جهان گرایی فیک و کاذبی را به وجود خواهد آورد و همزمان موجبات فرو ریخته شدن ساختار اصلی کشورها می گردد. اما در تقابل واتیکان و گلوبالیست ها این گلوبالیست ها بودند که توانستند گوی سبقت و تسلط  بر جهان را از دست واتیکان بربایند.

لذا گلوبالیسم توانست کشورها را از درون فرو بریزد تا  دیگر ساختار کشوری مستقل بوجود نیاید و همزمان ساختار کشورها به سمت یک جهان گرایی فیک و کاذب برود.

نتیجه این بی نظمی در جهان، دو جنگ جهانی بود، برای شروع جنگ جهانی ابتدا نظام مالی جهان را به بی نظمی کشاندن و سپس با ایدئولوژی سازی و با سواستفاده از محدودیت علم اقتصاد، جنگ جهانی اول و دوم را بر جهان تحمیل نمودند و با همین رویه در صدد هستند جنگ جهانی سوم را نیز راه اندازی کنند. از این رو می توان مدعی شد،گلوبالیسم؛ کل ساختارهای ایجاد کننده جنگ های جهانی و حتی منطقه ائی را موجب گردیده و به صورت مستقیم در زمین دشمن بازی کرده است و یا در تله فریب واتیکان و گلوبالیست های مکار افتاده اند.

ابزارهای سلطه

برغم تقابل واتیکان با گلوبالیست ها، واتیکان توانست با ابزارهای مختلف از جمله ارز، دلار، شرکت ها، افراد، نهادها، سازمان ها، سیاست ها و…  مفهوم مالکیت و حق حاکمیت ملی، حقوق اساسی کشورها را سلب نماید، و با برند حاکمیت جهانی، حکومت ها را درگیر سیاست های تعدیل قیمت های کالاهای اساسی  نماید.

با توجه به موارد گفته شده  می توان کاتولیک را به معنای جهانیسم و یا گلوبالیسم نامید  که در راستای سیاست های خود، باعث ایجاد ایسم هایی، به مانند کمونیسم، یعنی پروتالیای جهانی، شده و تمام ساختارهای ایسم هایی که به آن قدرت می دهد را از آن منشعب نموده است.

سازمان های مخفی

امپراطوری روم پس از متلاشی شدن، برای احیای مجدد خود؛ سازمان های مخفی را به وجود آورد، و در بین سازمان های مخفی، دو سازمان شوالیه های مالتا، که اساسا همان وزارت دفاع و وزیران دفاع هستند، بیشترین عضویت را دارند که دارای ساختارهای مالی هستند، لذا شما می توانید وزیران دفاع که کارهای مالی می کنند را بیشترین سرکرده این بخش ها، برای احیای ساختارهای امپراطوری پاپ و ایجاد جنگ ها و زمینه نفوذ دادن سایر بخش های نظامی و تجاری و … از نوع شوالیه های مالتا به ساختار کشورها جهان هستند را در نظر بگیرید، یعنی اصولا شما با افراد نظامی سروکار دارید که برای کشوری داری کار نمی کنند؛ بلکه در اختیار پاپ و کاتولیک بوده و سیاست های آنان را اجرا می کنند.

 

ادامه دارد…

 

مديريت اندیشکده نخبگان طلوع

سیدمنصورمحمدی کچپی

 

 

انقلابایرانپاپتاریخدولتقدرتواتیکان
Comments (0)
Add Comment