شناخت مدیریت جهان 4

شناخت مدیریت جهان 4

مقدمه:

در بخش های قبلی گفته شد مدیریت جهانی با اعتقاد بر مبری بودن پاپ از خطا و اینکه او جانشین خدا بر روی زمین است اداره می شود و در همین رابطه از سازمان هایی که تسلط پاپ را امکان پذیر نمودند از جمله بانک واتیکان – شوالیه های مالتا – سازمان دومینیکن – سازمان جزوئیت – و به سه سازمان جهانی فرانسیسکن ، لژهای فرماسونری، اپوس دهی … اشاره شد. در قسمت چهارم، به ارتباط برخی از سازمان های بین المللی مستقل که بخشی از حکومت جهانی بوده با سازمان های گفته شده اشاره شده  و به شیوه های کنترل سازمان های مستقل توسط پاپ  پرداخته و از هفت روش عملیاتی و کاربردی  دستگاه جهانی پاپ برای کنترل جهان  نام برده می شود.

سازمان های بین المللی:

سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد، دادگاه جهانی لاهه، پلیس بین الملل، بانک جهانی، صندوق بین المللی پول، مجتمع جهانی اقتصاد داووس، و.. سازمان هایی هستند که به نحوی با هفت سازمانی که در قسمت های قبل بدان اشاره گردید و موجب افزایش تسلط پاپ شده اند در ارتباط بود و موجبات گسترش این سازمان ها را سبب شده اند.

این گونه سازمان ها و همچنین کمیته سه جانبه، کلوپ بیلدربرگ، بخش های هنري، رسانه ای، ورزشی، علمی، و … همه از طریق واتیکان و هفت سازمان گفته شده پاپ مدیریت می شوند، لذا همه در راستای رسیدن به یک فرد به خواسته های خودش یعنی پاپ بوده و آنهم سلطه هر چه بیشتر پاپ و واتیکان بر جهانیان است….

در این میان، بلوک های قدرت جهانی و تمدنی دیگری وجود داشته که استقلال خود را در یک چارچوب حفظ می کنند و در ساختار نظم نوین جهانی متفاوتی حرکت می نمایند و تلاششان این است از حیطه پاپ خارج گردند از جمله بلوک قدرت چین، بلوک قدرت روسیه، بلوک اسلام سیاسی، بلوک یهودیان غیر صهیونیزم، و بلوک انگلیسی آنگلوساکسونی،.. این بلوک ها به نسبت نقش آفرینی و بازیگری جهانی خود که بر مبنای سه گانه پرهیز از خشونت، شرکت داری صرف و بنگاه داری اقتصادی در جهت منافع خود یا ترکیب این دو حالات با هم به دنبال کسب استقلال بیشتری هستند.

در این گروه استقلال طلب از پاپ، بیشترین امتیازات را بلوک آنگلوساکسون بریتانیا، کانادا، استرالیا گرفته است. با این وجود در همین ساختارهای مستقل نیز، اینان نیز به نوعی تحت خزانه داری یهودی روچیلدها، در انگلستان بوده و زیرنظر اپوس دهی فعالیت می کنند…

نکته مهم در همین رابطه اینست برغم استقلال ظاهری برخی سازمان ها در ساختارهای سیاسی و اقتصادی کشورها، این ساختارها به نحوی چیده می شوند که با قدرت یکی، دیگری را هم بشود کنترل کرد.

شیوه کنترل سازمان های مستقل توسط پاپ:

واتیکان برای عدم خروج آمریکا از زیرمجموعه خود آن را با چین و روسیه مهار می کند و همچنین برای عدم خروج چین و روسیه از تحت نظر واتیکان، آن را با آمریکا و انگلستان مهار می کند و برای خروج اروپا از زیرنظر واتیکان، آن را براساس چین، روسیه و آمریکا و …مهار می کند و به گونه ایی برنامه ریزی شده که اگر اقتصاد رکود پیدا کند، غرب و شرق به یک تقابل و جنگ برای حل مشکل رکود برسند و اگر اقتصاد رشد پیدا کند، تلاش می کند با وابستگی غرب و شرق به خود از منافع آن بهره ببرد.

یعنی همه چیز از قبل طراحی شده و همه بر اساس یک پایه و اساس کنترل می شوند. بنابراین باید توجه کنیم سیاست وابستگی به چین یا به آمریکا اگر بدون یک ساختار مستقل بنیادین قبلی نباشد؛ قابل پیشرفت نبوده و با شکست روبرو می شود، چرا که مافیای سیاسی پاپ آنچنان در حال بازی با کشورها و پیمانکار باند تبهکار جهانی هست که رسیدن به استقلال کشور ها را کامل بسیار سخت یا حتی غیر ممکن نموده است.

خوشبختانه با گذشت زمان مشخص است این نظم در حال فروپاشی بوده و دیگر قادر به پاسخگوئی به مشکلات رو به تزاید مردم و جوامع بیشتری که در کنار سرعت تکنولوژی روی می دهد نیست.

هفت قسمت عملیاتی وکاربردی پاپ جهت تسلط بر جهان:

برای عملی سازی و کاربردی سازی ساختارهای پاپ در حوزه های مختلف؛ کلیسا و واتیکان از ابزارهای زیر برای حفظ قدرت خود استفاده می نماید. این ابزارها عبارتند از:

1-آموزش و پرورش و تاسیس هزاران دانشگاه در اقصی نقاط جهان،

2- سلطه پول و بانک ها و ثروتمندترین بانک ها بر اقتصاد کشورها،

3- تدوین قوانین مورد نظر و سرسپردگی نمایندگان مجالس قانون گذاری، و سران دولت ها به دستگاه پاپ؛

4- در دست گرفتن اختیارات در قوه قضائیه،

5- سرگرم کردن سیاستمداران، کارشناسان به خصوص در حوزه اقتصاد، موسسات بشردوستانه و گسترش حقوق بشر مورد نظر خود، در حوزه پزشکی، داروها با انتشار هورمون های مختلف، بیماری ها و واکسن ها و حتی توزیع مواد مخدر و افیونی در جوامع این بخش مهم را در اختیار داشته باشد.

6- ترویج مذهب یا مذاهب تحجری یا گروه های خلق الساعه فرهنگی و برخورد ساختگی با عقاید مختلف و تبلیغ مسیحیت تبشیری در جهت نجات انسان به عنوان تنها راه رستگاری،

7- کنترل بشر از طریق ابزار مدیا، رسانه، نمایش، استفاده از بازی های روانی و امنیتی با منطق هگل تز و آنتی تز، دو قطبی سازی های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی با تاسیس و راه اندازی احزاب، گروه های رنگارنگ در کشورها…

در این رابطه باید توجه شود مهم ترین اصل در این اقدامات عملیاتی و کاربردی هفت گانه، اصل ایلومیناتی می باشد، یعنی هدف، وسیله را توجیه می کند، و با این شیوه ماکیاولی می خواهد به هر طریق ممکن به هدف برسد. از این رو دستگاه پاپ خود را محق می داند  هرچه بنیان و اساس غیر از پاپ است را در کمال عدم شفافیت و بی نظمی نابود کند. همچنین در همین رابطه شاهد هستیم به نوع دیگری برده داری جدیدی با تابعیت سازی مطلق از پاپ، سازمان دهی و ترویج می شود.(به بیان دیگر مجموعه پیرو پاپ خود را مجاز به انجام هر کار خلاف غیر انسانی و غیر قانونی می دانند و در عین حال دیگران را به تبعیت از قانون و اخلاق توصیه می نمایند.)

 

ادامه …

سیدمنصورمحمدی

مدیریت اندیشکده نخبگان طلوع

 

 

Comments (1)
Add Comment
  • محقق فردی

    جالب تر از مقالات دیگر