ملت ایران تسلیت باد

ملت ایران تسلیت باد

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ(169/آعمران)

انا لله و انا الیه راجعون

درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران بار دیگر با خون عزیزان خود بارور تر گردید و نشان داد خون هیچیک از سربازانش در بالاترین مقامات  و رتبه های سیاسی در راه اعتلای اسلام و احتزاز و برافراشتن پرچم توحید لا اله الا الله بر قله کرامت و انسانیت؛ در خدمت به محرومان، عزیزتر از  هیچیک از سربازان این مرز و بوم در سرتاسر آن که جان شیرین و شریفشان را برای پایداری و ماندگاری این خاک و حرم الهی در کف اخلاص نموده و به سوی حضرت حق بازگشته اند، رنگین تر نبوده و نیست و نخواهد بود.

در ایام و سالروز ولادت هشتمین اختر امامت و ولایت امام علی بن موسی الرضا (ع)؛ شهادت خادم الرضا و سید محرمان هشتمین رئیس جمهور محبوب ایران در حین خدمت به مردم در سانحه بالگرد، را به همراه وزیر خارجه انقلابی و صادق شهید حسین امیر عبداللهیان؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز حضرت آیت الله آل هاشم(سومین شهید امام جمعه تبریز)، و شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و  سردار شهید سید  مهدی  موسوی فرمانده یگان  حفاظت از رئیس جمهور  و سایر محافظان و همراهان که به پرواز ابدی در آمده و به شهادت رسیده اند را به آقا امام زمان(عج)، رهبر بزرگ انقلاب، ملت ایران و همه آزادیخواهان دنیا تبریک و تسلیت گفته و آرزوی صبر و بردباری بزرگ برای خانواده هایشان از خداوند متعال مسئلت داریم.

ملت ایران تسلیت باد

مکتب شهادت در جمهوری اسلامی ایران؛ شاگردانی می پروراند که چرب و شیرین دنیا نخواهد توانست آنان را در خدمت به محرمان و مستضعفان به انحراف بکشاند. آیت الله سید ابراهیم رئیسی بحق شاگرد این مکتب بود  و بخوبی توانست نمره قبولی در این مکتب را بگیرد. روحش  شاد و راهش گرامی و پاینده باشد.

وبگاه تحلیل ایرانی

اردیبهشت 1403

انقلاب اسلامی ایرانایت الله رئیسیسانحهشهادت
Comments (1)
Add Comment
  • فرخ

    سلام
    واقعاهزار هزار بار باید به
    ملت ایران تسلیت گفت
    مخصوصا به رهبری عزیز که
    گویی قرار است خداوند عزیر
    او را مانند جد مطهرش امام حسین ع با
    شدیدترین ازمایش ها بیازماید
    شاید اینهم این مصیبت بزرگ
    را خداوند به جرم ناسپاسی های مردمی حق ناشناس و
    ضد انقلاب بر ما نازل کرد 🤫