چرا آمریکا شریک جنایات اسرائیل است؟ به بهانه شهادت سید حسن نصر الله

چرا آمریکا شریک جنایات اسرائیل است؟

به بهانه شهادت سید حسن نصر الله 

بنام خدا

شاید در اذهان خیلی افراد و بخصوص نسل جوان این پرسش بوجود آید چرا آمریکا را اعم از اینکه کدام حزب به ریاست جمهوری این کشور برسد؛ شریک جنایات بی شرمانه اسرائیل در سرزمین های اشغالی و متعاقبا سراسر دنیا می دانیم، مطرح می گردد؟

جنایاتی وحشیانه کشتار زنان و کودکان در غزه و لبنان و ترور ناجوانمردانه رهبران گروه های مقاومت در کشورهای مسلمان تقریبا سال ها است توسط رژیم غاصب قدس بوسیله صهیونیست ها صورت پذیرفته و همچنان ادامه دارد و طبق آخرین آمارها چیزی حدود 41 هزار شهید در غزه و 2000 شهید در لبنان و بیش از صد هزار مجروح تنها حاصل عملکرد وحشیانه این رژیم کودک کش و وحشی در این منطقه خاکی است.

چرا آمریکا شریک جنایات اسرائیل است؟

آنچه مسلم است هر تعداد بمب به صورت شبانه روزی بر روی سر مردم بی دفاع غزه و جنوب لبنان توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی یا پهپاد های نظامی ریخته می شود؛ تمامی متکی به تکنولوژی و فناوری وارداتی است که از سوی آمریکا تحت حمایت از اسرائیل به این کشور داده می شود و این دولت غاصب به صورت نیابتی وظیفه انداختن این بمب ها را بر سر مردم دارد . آمار و ارقام کمک های دلاری و تسلیحاتی آمریکا و حتی حامیان غربی همچون انگلیس و فرانسه به اسرائیل همه گویای این موضوع هستند که با یک جستجوی ساده در اینترنت، قابل دسترس می باشد.

اما دو جنایات بزرگ اسرائیل که تقریبا به فاصله دو ماه صورت گرفت همه چیز را به صورت واضح مشخص نمود که دولت حاکم بر اسرائیل یعنی نتانیاهو جنایتکار و کابینه و ارتش زبونش بدون لحظه ایی حمایت امریکا نمی تواند هم بماند و هم بر جنایات خود پافشاری کرده و ادامه بدهند.

  • مسافرت نتانیاهو به آمریکا و سپس ترور اسماعیل هنیه در حالی که مهمان رسمی سیاسی در ایران بود چه چیزی را نشان داد؟
  • مسافرت نتانیاهو به آمریکا به ظاهر برای شرکت در اجلاس سالانه سازمان ملل و سپس بمباران وحشیانه ضاحیه در جنوب لبنان و به شهادت رساندن رهبر مقاومت شهید سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب الله چه چیزی دیگری را نشان می دهد؟

این دو مسافرت در این دو مقطع به راحتی گویای این مطلب است که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بدون نظر و دستور اربابش آمریکا آب هم نمی خورد و برای این دو عملیات به صورت حضوری از اتاق فرمان و فکر در ایالات متحده دستور گرفته است . آنهم درست در ایامی که به زودی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیش خواهد بود تا این عملیات به عنوان دستاورد بزرگ حزب دموکرات دانسته شود و این حزب قادر گردد با این خوش خدمتی  وقیحانه؛ رای بیشتربی از لابی های صهیونیست در آمریکا را به خود جلب کند.

آنچه در این رابطه مهم است؛ سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیانش باید بدانند با تحرکات و اقدامات جبهه مقاومت به رهبری ایران راه مقاومت به یک اندیشه و مکتب تبدیل شده است و با رفتن یک نفر  و حتی یک جمع خللی در آن وارد نمی شود و تا پیروزی نهائی  استوار بوده و ادامه خواهد داشت و به شهادت رساندن رهبران مقاومت توسط صهیونیست ها که دارای عمری 70 ساله است  هیچ مانعی را در ادامه دادن این راه تا رسیدن به نتیجه نهائی که آزاد سازی قدس از چنگال صهیونیست ها خواهد بود ایجاد نخواهد کرد.

آمریکا و غرب و اسرائیل بدانند هر کس در این عرصه وارد می شود ابتدا جان خود و خانواده اش را پیش کش مقاومت می کند و سپس وارد میدان نبرد با رژیم صهیونیستی می گردد و رهبران این نهضت از این قاعده مستثنی نبوده و نیستند.

صهیونیست ها بدانند اگر با اقدامات مذبوحانه؛ یک پرچمدار از مقاومت  را به خاک و خون بکشند، خون آن شهید زندگی دوباره ایی را به جان نهضت تزریق خواهد کرد تا بنیان دنیا پرستی آنان را هر چه زودتر به ذبونی و ذلت و فرو پاشی بکشاند. در حقیقت همه عالم امروزه می داند خون هر شهید در راه قدس، اکسیر و آب حیاتی نو در رگ های مقاومت است که تزریق می گردد.

 

مجید بهمنی

مهر

1403

 

آمریکااسرائیلانقلاب اسلامیجمهوری اسلامی ایرانغزه
Comments (0)
Add Comment