یک عروس شش خواستگار – طنز

یک عروس شش خواستگار – طنز

گفت: چرا شش خواستگار یکهو برای یک عروس آمده اند؟ چه خبره؟

گفتم: باز چی شده؟ چرا غُرغُر می کنی ؟

گفت: چرا زاکانی را تایید کردند و نباید بیاید و توهین به شعور مردم  است و جلیلی که جلوی اف ای تی اف را گرفته چرا باید تایید بشه و قالیباف هم که معاونش اختلاس کرده نه خودش چرا تایید شده است؟

گفتم:یکباره بگوییم  شورای نگهبان باید خودش یک نفر را به عنوان رئیس جمهور می گذاشت و تکلیف همه را روشن می کرد. چرا زحمت درست کرده و خود همین کارشان که برای مردم زحمت درست کرده اند را باید پاسخگو باشند.

اصلا به مردم چه؟ بیایند رای بدهند و یک نفر را انتخاب کنند.

به قول ناصرالدین شاه یا مظفرالدین شاه قاجار «رعیت را چه کار بیاید پا در کفش سلطان بکند»

از این شش نفر  سه نفر را بدون علم و اطلاع و فقط روی احساسات و شاید هم حب و بغض قلع و قم کردیم؛ می ماند ان سه تا دیگر …. آن سه نفر هم قطعا ایراداتی دارند و اگر باغچه شان را بیل بزنیم می توانیم چند تایی کرم بیرون بیاوریم .

گفت:اصلا من و شما از هیچ چیز خبر نداریم پس ربطی هم به ما ندارد عیسی به دین خود و موسی هم به دین خود…

اصلا پور محمدی شیخ است و همه با شیخ ها الان چپ شده اند و قاضی زاده هاشمی که تجربه ندارد و پزشکیان هم که اسمش روش هست پزشکه نمی تواند به سیاست کار داشته باشد .

گفتم:پس کی می مونه؟ شایدمنظورت  اقا ربع پهلوی  … است . بزاریم مردتیکه که نزدیک ۷۰ ساله داره خوش می گذرانه بیاریمش اخر عمری بازم خوش بگذرونه … حیونکی گناه داره  چرا مردم آزاری کنیم؟

۴۵ سال دربدری بسه   …خودمون حواسمون بهش هست … اگر هوامون نداشت وای به حالش آنقدر بد و بی راه پشت سرش انهم راست و دروغ در فضای مجازی میگیم که بابا و پدر بزرگش از تو جهنم صداشون در بیاد به غلط کردن بیفتند، خودش مثل اجدادش در برود…تا فکر نکنه اینجا خونه خاله هست و مثل فرنگ می تونه وارونه بشه و  شکلک دربیاره و هی به ریش ما بخنده و اسم دمکراسی سلطنتی بیاره . مردک فکر کرده اینجا شهر هرته … والله بخدا …

گفت: اخه دستمون هم خالیه؛ سلطنت طلبان که انطور ، منافقان هم که،  اون زنیکه رئیسش که گور به گور شد  و شوهر حرومش هم که قبلا و سال هاست گور بگور شده و هر دو  بدرک رفته اند، پس الترنانیو خود خوانده هم نداریم… داخلی  ها هم که همش فاز منفی داده اند چیکار کنیم؟

گفتم:اصلا حالا که اینطور شد گور پدر هرچه سلطنت و ضد انقلاب و منافق و مال مردم خور و قدرت طلب است .

ما خودمان می رویم پای صندوق از این شش نفر یک نفر که تجربه داره، مدیر بوده و کار بلد هست  و اصلح  است و از هارتو پورت خارجی ها نمی ترسه را انتخاب می کنیم تا چشم همه مخالفان کور شود  و هی سیخونک به اعصاب ما ملت اختلاس زده و درب داغون اقتصادی که با گرانی جلوی همه زور گوها وایساده تا حقشو بگیره … نزنند.

وقتی  یک عروس داریم و  شش خواستگار، تنها پدر عروس است که داماد را انتخاب می کند. ملت ایران همان پدر عروس است و رئیس جمهوری  هم عروس ما و الان شش نفر پیدا شدند که  خواستگار این عروس هستند . خب بدیهی است فقط ملت می تواند این داماد را انتخاب کند.

بگو بسم الله….

مجید بهمنی

تیر 1403

پزشکیانپور محمدیجلیلیخواستگارزاکانیعروسقاضی زادهقالیباف
Comments (0)
Add Comment