تحلیل ایرانی
بررسی و تحلیل
مرضیه ضیغمی

ملت ایران تسلیت باد

1

ملت ایران تسلیت باد

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ(169/آعمران)

انا لله و انا الیه راجعون

درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران بار دیگر با خون عزیزان خود بارور تر گردید و نشان داد خون هیچیک از سربازانش در بالاترین مقامات  و رتبه های سیاسی در راه اعتلای اسلام و احتزاز و برافراشتن پرچم توحید لا اله الا الله بر قله کرامت و انسانیت؛ در خدمت به محرومان، عزیزتر از  هیچیک از سربازان این مرز و بوم در سرتاسر آن که جان شیرین و شریفشان را برای پایداری و ماندگاری این خاک و حرم الهی در کف اخلاص نموده و به سوی حضرت حق بازگشته اند، رنگین تر نبوده و نیست و نخواهد بود.

در ایام و سالروز ولادت هشتمین اختر امامت و ولایت امام علی بن موسی الرضا (ع)؛ شهادت خادم الرضا و سید محرمان هشتمین رئیس جمهور محبوب ایران در حین خدمت به مردم در سانحه بالگرد، را به همراه وزیر خارجه انقلابی و صادق شهید حسین امیر عبداللهیان؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز حضرت آیت الله آل هاشم(سومین شهید امام جمعه تبریز)، و شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و  سردار شهید سید  مهدی  موسوی فرمانده یگان  حفاظت از رئیس جمهور  و سایر محافظان و همراهان که به پرواز ابدی در آمده و به شهادت رسیده اند را به آقا امام زمان(عج)، رهبر بزرگ انقلاب، ملت ایران و همه آزادیخواهان دنیا تبریک و تسلیت گفته و آرزوی صبر و بردباری بزرگ برای خانواده هایشان از خداوند متعال مسئلت داریم.

ملت ایران تسلیت باد

مکتب شهادت در جمهوری اسلامی ایران؛ شاگردانی می پروراند که چرب و شیرین دنیا نخواهد توانست آنان را در خدمت به محرمان و مستضعفان به انحراف بکشاند. آیت الله سید ابراهیم رئیسی بحق شاگرد این مکتب بود  و بخوبی توانست نمره قبولی در این مکتب را بگیرد. روحش  شاد و راهش گرامی و پاینده باشد.

وبگاه تحلیل ایرانی

اردیبهشت 1403

1 نظر
  1. فرخ می گوید

    سلام
    واقعاهزار هزار بار باید به
    ملت ایران تسلیت گفت
    مخصوصا به رهبری عزیز که
    گویی قرار است خداوند عزیر
    او را مانند جد مطهرش امام حسین ع با
    شدیدترین ازمایش ها بیازماید
    شاید اینهم این مصیبت بزرگ
    را خداوند به جرم ناسپاسی های مردمی حق ناشناس و
    ضد انقلاب بر ما نازل کرد 🤫

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.