تحلیل ایرانی
بررسی و تحلیل
مرضیه ضیغمی

شناخت مدیریت جهان 2

1

شناخت مدیریت جهان  2

مقدمه:

در بخش قبلی گفته شد در مدیریت جهانی اعتقاد بر این است که پاپ معصوم و جانشین خدا برروی زمین است و حاکمیت او، حاکمیت الهی است، او وارث امپراطوری روم باستان، پیش از مسیحیت و امپراطوری جدید جهان و پایتخت آن واتیکان، و به نوعی جهان متعلق به اوست و بقیه در اجاره پاپ زندگی می کنند، لذا تمام قوانین باید براساس آن نگاشته شود. به طور مثال در بانکداری نوشته می گردد که بانک ها برای او کار کنند و همچنین چاپ پول در کلان کشورها و دلار امریکا توسط او و بقیه مالیات دهنده او می باشند و جهان به صورت اوراق و بدهی باید توسط امریکا اداره گردد ولی خود آمریکا نیز فاقد پول ملی بوده و بدهکار  به پاپ و کلیسا،،، گردد و در سراسر جهان زمین ها، اموال عمومی بی صاحب، معادن، بازارها، بورس ها، و بقیه طوری مدیریت گردد که سرمایه های پاپ حفظ شوند و مردم نیز جزو ملک او تلقی می گردد.

شناخت مدیریت جهان  2

نمونه هایی از سازمان هایی که در جهان سلطه پاپ قرار دارند:

بانک واتیکان –  شوالیه های مالتا –  سازمان دومینیکن –  سازمان جزوئیت –  سازمان فرانسیسکن-  سازمان و لژهای فراماسونری جهان –  سازمان اوپوس دهی و …

در توضیح بخش اول اینکه، تمام ساختار باید در راستای این ساختار حرکت کنند، و قدرت مطلقه پاپ را حتی ناآگاهانه به رسمیت بشناسند و اینکه پشت تمام تغییرات سیاسی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، تولیدی، بورسی، بازار، نظامی، جنگی، کریدوری، هنری، و ،،،، ئیسم سازی های مختلف قرار دارند… این سازمان در 2500 سال پیش به طور پنهان و از 1650 سال پیش به طور ظاهر تحت عنوان حاکمیت روم نمود پیدا کرده است و حتی در 400 الی 500 سال اخیر توانسته بر سایر مذاهب تاثیر گذاشته و شکل جدیدی به خود بدهد.

شناخت مدیریت جهان  2

در ادامه به برخی از نمونه ها در این رابطه اشاره می گردد:

1 بانک واتیکان

بانکی که تمام بانک های جهان زیرمجموعه آن بوده و چاپ پول دلار، و یورو اروپا را به عهده داشته و بانک جهانی و صندوق بین المللی پول و بازار سرمایه اوراق قرضه و بانک فدرال رزرو و سایرین را به عهده دارد . همچنین خصوصی سازی بانک های کشورها و خصوصی سازی پول هر کشور به صورت های مختلف و جهانی سازی مالی و توسط  این بانک که ثروتمندترین بانک جهان است صورت می گیرد و دستور مالیات جهانی تحت عنوان اف ای تی اف، تحریم، جابجایی پول و مالیات جهانی و .. را بر بانک های جهان صادر می کند و بسیاری از بانک های جهانی، زیرمجموعه آن می باشند که عبارتند از.

الف.، بانک های مرکزی جهان، طرح اول آنها این بوده که بانک های مرکزی جهان باید جدا باشد و به دولت ها وام بدهند و بانک ها نباید ملی شوند مثل نفت ملی، بلکه بانک ها باید خصوصی باشند وسپس بودجه باید به بانک ها دستور دهد و بدهکار کردن دولت ها، تا براساس شاکله جهانی بانک واتیکان کار کنند، از این رو بخش عمده روسای بانک مرکزی در جهان یا بخش های انتخاب کننده آنها زیرنظر بانک واتیکان روم هستند.  لذا باید دانست که شریان های اقتصادی کشورها و نبض اقتصادی آنها در دستان واتیکان است اعم از اینکه در کشورها سرمایه گذاری  صورت بپذیرد یا سرمایه گذاری انجام نشود.

ب .، خزانه ملی کشورها،، اهم از فدرال رزرو که خصوصی بوده و مالکیت آن برای واتیکان است. در این خزانه دلار پول خصوصی واتیکان است و لذا آمریکا پول ملی ندارد و بقیه بخش ها که ارتباط با دلار برقرار می کنند در حقیقت بخش دیگری از این شاکله هستند. یعنی صنایع و افراد وابسته ساز به دلار… کنترل اقتصاد جهانی و ملی کشورها از این طریق انجام می شود و کشورها در واقع فاقد بانک های داخلی مستقل شده و یا اگر باشند بعد از یک مدت دچار فروپاشی و ارزش پول ملی و خروج سرمایه صورت می گیرد و سپس با دلاری سازی زیرساخت ها و خرید اوراق آمریکا شاهد گران سازی و تورم،،، خواهیم بود .

2 شوالیه های مالتا..(ارتش جهانی پاپ)

بخش عمده ای از ارتش یا وزارت دفاع جهان، و گروه قابل توجه ایی از نظامی ها و امنیتی های در سراسر جهان زیرنظر این بخش جهانی فعالیت می کنند، بخش عمده دخالت در امور کشورها توسط کشور ثالث  برای پاپ و صهیونیست جهانی اینگونه انجام می شود، به طور مثال در حالیکه برخی کشورها انتظار کمک دائمی از روسیه را دارند از این موضوع غفلت می کنند که  کل بخش وزارت دفاع روسیه از ارتش مالتای، جهانی پاپ بوده و حتی چین و بخش اطلاعات کمونیستی چین و آمریکا و انگلستان و اروپا از این ارتش فرمان می گیرد.

و بخش دوم شوالیه مالتا، موسسات مالی و اعتباری و نهادهای دارای سرمایه کلان کشورها و بانک های ملی و جهانی هستند، که بخشی از افراد نظامی در راس این سازمان ها و نهادها قرار می گیرند. بخشی دیگر از این نظامی ها که به عنوان کاسبکاران تحریم و جنگ می باشند را در این قسمت ها می توان دید که وظیفه اصلی بازوان اقتصادی و نظامی شوالیه مالتا را به عهده دارند و با شعار اینکه فقط نظامیان نجات دهنده اقتصاد و حافظ کشورها هستند، کل شاکله اقتصاد یک کشور را  بدست گرفته و به نفع ساختار جهانی و پاپ و باند تبهکار جهانی کارها را پیش می برند.(این موضوع هرچند در جهان عمومیت ندارد اما نظامیان در اکثر کشورهای دنیا  به شدت در امور اقتصادی و سیاسی کشورشان تاثیر گذار هستند)

3 سازمان دومینیکن

بازوی حکومت داخلی پاپ یا همان وزارت کشور پاپ به طور جهانی و داخلی خود کشورها هستند و معمولا در بخش های سیاسی از راس کشور تا کل استان ها، شهرها، ایالت ها و ولایت ها گسترش دارند. اینان به عنوان بخش عمده ای از صهیونیست های جهانی و کشوری در نظام اداری و استخدامی توزیع شده اند و وظایف تاثیرگذاری مختلفی را ممکن است به عهده داشته باشند.

4 سازمان جزوئیت (سازمان های عقیدتی)

در این قسمت که مخوف ترین و مرموزترین، بخش دستگاه پاپ می باشد و به نوعی دارای پاپ سیاه و اصلی در سایه پاپ با لباس سفید، می باشد که یک ارگان نظامی عقیدتی مذهبی می باشد و به نوعی در کشورها در کنار ارتش اصلی، تحت عناوین مختلفی حضور دارند و اجازه ورود به سایر اندیشه ها را در ارتش نمی دهند.

این سازمان به عنوان یک ارگان نظامی مذهبی در اختیار پاپ بوده و بخشی از سران آنها جزو بالاترین، فرماندهان پاپ و فراماسونری و باند تبهکار هستند. اینان دستورات پاپ جهانی را انجام داده و انتظار دارند بدنه فرمانبردار محض اینان شده و دستورات را انجام دهند.

در این سازمان مدارس، کالج ها و دانشگاه های متعدد ایجاد شده و به نوعی هر کسی با ساختار جهانی پاپ مخالفت کرده را از داخل خود حذف می کنند و چون آرم نهاد مذهبی دارند، کمتر مورد شک واقع شده هستند و در صورت دریافت دستور با دشمنان نیز همکاری می نمایند و مانع اصلی آزادسازی کشورها از دست پاپ جهانی می گردند.

سازمان جزوئیت، بیشترین تولید کننده فراماسونری در جهان است و با باند عقیدتی و سیاسی مذهبی خود قادر گردیده هم راستای فعالیت هایش به اقناع سازی جامعه در جهت اهداف فراماسونری جهانی با رنگ بوی مذهب پاپ دست بیابد.

ادامه…

سیدمنصورمحمدی کچپی

مدیریت اندیشکده نخبگان طلوع

1 نظر
  1. محقق فردی می گوید

    سلام علیکم،،،بحث های تازه و نو در زمینه حکمرانی پنهان، ،تعجب آمیز هستش که چقدر غافلیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.