تحلیل ایرانی
بررسی و تحلیل
مرضیه ضیغمی

شناخت مدیریت جهان 5

0

شناخت مدیریت جهان 5

مقدمه:

در بخش های قبلی گفته شد مدیریت جهانی با اعتقاد بر مبری بودن پاپ از خطا اداره شده و سازمان هایی در جهان تسلط پاپ را امکان پذیر نمودند و نام برخی از سازمان های بین المللی مستقل که بخشی از حکومت جهانی بوده با سازمان های درارتباط هستند برده شد و در قسمت پنج به هفت لایه به عنوان ابزارهای پاپ در حوزه ای مختلف برای ایجاد تسلط بر جهان اشاره می شود.

شناخت مدیریت جهان 5

1- ابزارهای اقتصادی پاپ و صهیونیست جهانی

ابزارهای استفاده شده توسط گروه های اقتصادی پاپ در دلار، و دلاری کردن و دلاری سازی و مافیای دلار خلاصه می شود و همچنین بانک، بانک های مرکزی، نهادهای بین المللی، صندوق بین المللی، اجرای قوانین بین المللی، طلا، پول و صادرات و واردات ها و سرمایه گذاری خارجی  نیز از ارزش دلار تاثیر  می پذیرند.

بخشی از سرویس های اطلاعاتی پاپ، بوسیله پول دلار و یورو و … که پول خصوصی بانک پاپ و فدرال رزرو بوده، دنیا را کنترل نموده و با ایجاد ارتباط با نفت، فولاد، سیمان و … در سراسر جهان سعی می کنند سیاست های اقتصادی کشورها را کنترل می کنند.

شناخت مدیریت جهان 5

2- ترتیبات داخلی کشورها

قوتهای سه گانه و وزارتخانه ها و سازمان های وابسته  همه به نحوی مستقیم و غیر مستقیم دراختیار سیاست های  تسلط گرایانه پاپ جهانی  هستند.

برای شناسایی این ترتیبات، نحوه اجرای سیاست های دلاری را شناسائی کرد. در هر بخشی هرگاه سیاست های وارداتی محض، فروپاشی بورس، و هر چیزی که مانع تولید است اتفاق بیابد باید رد پائی از این وابستگان جهانی به پاپ را دید .

به طور مثال اگر در بخش فرهنگ همزمان با خراب کردن بنیان هاي خانواده، بسط تحجرگرایی، دوقطبی سازی، بسط بی عفتی و سایر وجود داشت یا در بخش علم، نهضت ترجمه محض و کپی برداری صرف روی داد باید دقت نمود و بدنبال این بود  که ببینیم این وابستگان چهانی پاپ در کجای این روند حضور دارند.

اینان هر چه را بد بوده، ترویج می دهند، کافیست از نامه های اداری و سطوح دستوردهی، و سایر مسائل این افراد را بشناسید.(مثلا بزرگترین واحد مقاومت در برابر فرهنگ بی عفتی در اروپا و حتی سایر کشورهای جهان به همراه مسلمانان واحد خانواده و خانواده داری بود که توسط فرهنگ کاپیتالیسم، از هم پاشیده شده و بسیار به تیره روزی و از هم گسستگی بنیان  خانواده و  افراد و جوانان کمک کرده و شرایط را به  نحوی پیش بردند که  هیچ حوزه مستقلی نتواند در مقابل باند تبهکار جهانی اروپا ایستادگی کند.)

در نهایت ترتیبات طوری در داخل کشورها بسته می شود که سرمایه داری جهانی از کلیه خطرات انحلال ونابودی مصنون و محفوظ بماند، و این رویه در سیاست های داخلی، سیاست های جنگی، سیاست های کریدوری، و هزاران بحث، وجود دارد که همه بر مبنای  فریب مردم تحت عنوان ارائه بهترین شیوه زندگی ارائه می شود.

شناخت مدیریت جهان 5

3- دولت ها و سازمان های جهانی و کارگزاران سیاسی

راهبری دولت ها به ایالات متحده، بریتانیای کبیر، آمریکا، فرانسه، و برخی از وابستگان انان در منطقه از جمله عربستان و مصر و حتی قطر و امارات و بقیه کشورها زیرمجموعه این گروه ها به نحوی  صورت می گیرد که تمامی سیاست های خارجی این کشورها در یک راستا و یک هدف کلی باشد. در هیمن رابطه پیمان های سیاسی و اقتصادی و حتی نظامی بین این کشورها را شاهد هستیم .

شناخت مدیریت جهان 5

4- اتاق های فکر و اندیشکده ها….(صنعت تفکر و اندیشه ورزی)

اندیشکده ها، نخبگان، و توانمندان فکری در عرصه های مختلف، وظیفه تولید فکر و علم، گفتمان سازی را در جهت تامین منافع صاحبان قدرت و ثروت به همراه نوآوری های گوناگون در عرصه های مختلف دارند. از مهمترین آنها، بروکینگز، کارنگی ها، راکفلرها، روچیلدها، شورای روابط خارجی آمریکا، مرکز مطالعات کنگره آمریکا، موسسه, Rand  موسسه Hand، مرکز واشنگتن، بنیان دموکراسی جورج سوروس و … همچنین برخی  اندیشکده های داخلی کشورها در جهت دهی منافع ملی کشورها به سمت صاحبان قدرت دارند….. شما می توانید، کسانی که با این اندیشکده ها ارتباط دارند و ساختارهای آنها را پیگیری می کنند و موضوعات و مفاهیم مختلف آنارن را  بدون توجه به ساختار بومی و قدرت دهی کشورشان دنبال می کنند را در یادداشت های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در فضای مجازی، نشریات و حتی کنفرانس ها و سمینارها و غیره شناسائی کنید.

شناخت مدیریت جهان 5

5- تولید علم و نهادهای تولید علم پیشرو (اقتصاد لیبرال، سیاست لیبرال و..)

در این قسمت، نهادهای تولید علم و فناوری و نوآوری و …. سایر ارکان وجود دارد که شاکله تولید علم لیبرال، اقتصاد لیبرال، سیاست لیبرال، فرهنگ لیبرال، بانک لیبرال، مدارس لیبرال، اجتماع لیبرال و … و نظریه سازی کاربردی و تئوری سازی اجرایی در چارچوب یکپارچه شبکه علم و شبکه علم بوده و دین را به صورت سکولار و نهیلیسم ارائه می دهند.

در این قسمت دانشگاه شیکاگو، دانشگاه هاروارد، دانشگاه ام آی تی(MIT)، مدرسه اقتصادی آی اس ای(ISE)، که موقوفه های راکفلر هستند، بهترین گزینه برای دیدگاه های جهانی پاپ هستند … بخش های مذهبی و دانشگاهی به تنهایی فقدان سواد بنیادین ترکیب علم و دین و نگاه جامع داشته و دارای نفوذی هایی برای جلوگیری از  انجام پروژه های مستقل هستند. اینا را می توان به عنوان بخش هایی از زیرمجموعه ساختارهای جهانی پاپ نام برد.

برای درک این موضوع کافیست به نظریات تسلط و سلطه پاپ و نظریات توماس آکویناس در منظر تبعیت از مسیحیت و پاپ و نظریه سلطه مذهبی هامپتون در مورد پاپ و هزاران نظریه دیگر مراجعه کرد.

از جمله دانشگاه های دیگر، در این حوزه؛ اکثر دانشگاه های اقتصاد جهان و دانشگاه های اقتصاد سیاسی جهان هستند و مهم ترین آن دانشگاه استنفورد، دانشگاه های فرانسه، چین، آلمان، آمریکا است  که به موضوعات گفته شده و ساختن ائیسم سازی ها، فلسفه ها، حکمت ها، و جریان سازی های گوناگون کمک می کنند و با علم روز سعی می کنند درستی اندیشه هایشان را نشان می دهند.

تنوع رشته های دانشگاهی مختلف و نظریات گوناگون و رشته های علوم انسانی متعدد، موید همین نظر است که اینان تلاش دارند جامعه انسانی را با علم اقتصاد و ویژگیهای زندگی مطلوب خودشان؛ کلیه مردم را درگیر مسائل خود کنند.

شناخت مدیریت جهان 5

6- لایه ششم، شرکت ها و مجتمع های اقتصادی عامل تحولات جهانی

بخش ششم که می توانند عرصه قدرت تسلط پاپ را در جهان بسط دهند مربوط به شرکت ها و مجتمع های اقتصادی جهان هستند، اینان تحولات جهانی را رقم می زنند و بیشترین نقش را در آینده سازی جوامع دارند. اینجاست که، تحمیلی و اجباراً نیازمند به ورود معادلات جهانی پول، دلار، ارز و شاخص های بانکداری جهانی مجزا و یا ترکیبی برای اقدامات اقتصادی خود دارید.

از جمله شرکت هایی که در این عرصه ها فعالیت می کنند، شرکت چورون،Chevron، شرکت BP، شرکت آی جی ال، شرکت اکسون موبیل، شرکت دالمارت، و …  است.  (شرکت های پیشرو شرکت هایی هستند که تحولات جهانی را مدیریت نموده و در عرصه های مختلف جهت گیری های دنیا را عوض می کنند..)

شناخت مدیریت جهان 5

7- لایه هفتم، لایه خاندان های مذهبی سلطه مذهبی پاپ

بالاترین لایه های مذهبی یهودی ها و مسیحی ها برای پاپ، خاندان های مذهبی هستند، اینان با رقم زدن تحولات اساسی در جهان ، دنیا را اداره می کنند و ثروت و قدرت دنیا را بین خود تقسیم بندی و مدیریت می نمایند نام برخی از این خاندان ها عبارتند از:

خاندان ساسول ها، خاندان مدیچی ها، خاندان رایت، خاندان کارنگی ها، خاندان مورگان،.. و بالاترین خاندان، خاندان روچیلدها و شیطان اعظم جهانی است.

این خاندان ها سهامداران بخش های مختلف جهان، و شرکت ها و صنایع و منابع و زمین ها و سایر مسائل می باشند و بقیه زیرمجموعه آنها و به صورت یک هرم امپراطوری پاپ مقدس و یا سریر پاپ اعظم را مدیریت می نمایند… و با تغییر ماهوی، کلیت مسائل را به سمت خود بر می گردانند و ایجاد ساختارهای موازی در برابر این افراد شاکله ثروت و سرمایه ها را به طور مجدد عوض می کند و با شناخت نوع فعالیت این خاندان ها و بازارهای آن ها و قوی بودن بازار این افراد در کشور خودتان، متوجه حضور نمایندگان و یا جاسوس های این افراد نیز در داخل کشورها می شوید..

 

در بخش اپوس دهی ها، بسیاری از تهذیب و رنج روحانیت مسیحیت وجود دارند و همچنین فرماندهی نیروهای نظامی پاپ با افراد مذهبی و پیر به صورت روحانیت پاپ تا نماد تعبدپذیری بی چون و چرا و بدون حق و حقیقت را در سایر  بخش ها از جمله نظامی ها به وجود بیاورد.

 

به طور مثال، خانواده و یا خاندان مورگان دارای منابع سینمایی، کارتن ها، و بخشی از بانک جهانی، و گوشی ها و … می باشند، که به بسط ساختارهای کلی و جامع می پردازند و اهداف ساختارهای مختلف پاپ را برآورده می نمایند. در حوزه هنر  همیشه شاهد نزاع جنود عقل و منطق، با جنود جهل و زشتی ها هستیم و آموزه هایی مثل حق جویی، درستی، صداقت، سخت کوشی، در برابر آموزه هایی مثل شرآفرینی، قهرمان شرور، و هر بدی که از آن نشات بگیرد در دستور کار اینان است.

شناخت مدیریت جهان 5

پدر اسرائیل امروزی

همچنین خاندان ساسون، اولین بانک شاهنشاهی، در ایران را تاسیس کردند، و خاندان روچیلدها در ادامه، آن را تکمیل، و در حالت کلی باید دانست که این خاندان ها و خاندان روچیلدها، پدر امروزی اسرائیل هستند و صهیونیست بزرگ جهانی به شمار می روند….. و تفکرات صهیونیستی عبری مصری جهانی و عوض کردن ماهیت خوبی به شر  از اینان  نشات می گیرد.

 

ادامه …

 

سیدمنصورمحمدی کچپی

مديريت اندیشکده نخبگان طلوع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.