تحلیل ایرانی
بررسی و تحلیل
مرضیه ضیغمی

شناخت مدیریت جهان 6

0

شناخت مدیریت جهان 6

مقدمه:

در قسمت پنجم به هفت لایه به عنوان ابزارهای پاپ در حوزه ای مختلف برای ایجاد تسلط بر جهان اشاره می شود. و در ادامه گفته خواهد شد سازمان هفت گانه پاپ، چگونه چند بلوک قوی تر را مدیریت می کند که برغم قدرت و استقلال بیشتر همیشه توانسته همه را در یک شاکله به فعالیت وادار نمایند و عرصه های صنایع و تولید و زیرساخت های کشوری و پولی و مالی آنها را به نحوی ایجاد کند که همیشه وابستگی آنان به خود را حفظ کرده باشد.

 

بلوک های قدرت تحت سیطره پاپ

چند بلوک  قدرت از جمله بلوک یهودی، بلوک روسیه و چین، بلوک اسلام سیاسی و اسلام گرایان وجود دارند که توانسته اند  قدرت و سیطره پاپ رادر مناطق و کشورهای خود تداوم بدهند.

برخلاف اسلام گرایان که حتی بین مردم خود اختلاف انداخته و مردم را به دو گروه و چند گروه تقسیم بندی کرده و در زمین فراماسونری داخلی بازی کرده و فتنه انگیزی می کنند پاپ به عنوان نمونه بارز ساختار مطلقه شیطانی خود را در بلوک های متعددی استحاله کرده و سیاست  سیطه خود را هم افزایش دهد و هم بر عمر آن بیافزاید.

شعار پاپ این است، من هم مسیحی هستم، هم یهودی هستم، هم مسلمان هستم، هم لیبرال هستم، هم بودا هستم. هم هندو، هم کافر و .. و برای همه با ارکان های مختلف برنامه های متفاوت دارم، و تمام گروه ها و ساختارها و سازمان ها را زیرمجموعه خود قرار می دهم و توانایی برای همکاری متقابل را نیز دارم.

پاپ به نوعی اینگونه فکر جهانی خود را برای سلایق و علایق و اندیشه های متفاوت که در نهایت از درون آن شیطانیت، سکولاریسم و پوچ گرایی بر می خیزد، ارائه می دهد. پاپ زبان گفتگوی خود را در زبان و فرهنگ تمام ملت ها و ساختارها با اندیشه ها و افکار متفاوت قرار می دهد.

از همین رو  توانسته است گروه های قدرت حتی گروه های مستقل قدرت را جمع کند از جمله، خزانه داری واتیکان که با یهودیان و گروه های قدرت و ثروت یهودی است و خاندان های یهودی نیز به این، گروه وصل شده اند، و گروه های ثروت و قدرت اعراب نیز به این خاندان ها اتصال می یابند، گرچه از طریق کشورهای عرب همسایه ایران نیز توانسته اند به این خاندان اتصال پیدا کنند و سرمایه های ایران را در کشورهای دیگر برده و خام فروشی نموده و عدم تولید در ایران را افزایش دهند، همچنین پاپ توانسته است با این رویه؛ گروه های سرمایه دار روسی و چینی را نیز وادار نماید پول های خود را در آمریکا و غرب و بانک های جهانی متعلق به پاپ سرمایه گذاری کنند.

اما بلوک ها عبارتند از:

بلوک یهودی

بلوک یهودی  در حقیقت خزانه دار تاریخی واتیکان هستند و اینگونه ساختار خود را حفظ کرده اند. اینان بیشترین ربا و سود را از این خاندان در جهان به وجود آورده و حالت برده داری جدیدی را در جهان افزایش داده اند.

اینان با انتشار اوراق جهانی همه کشورها را بدهکار خود  کرده اند و اینکار را فعلا از طریق آمریکا انجام می دهند و تا 20 سال دیگر، که احتمالاً آمریکا به فروپاشی مالی خواهد رسید، پولی دیگر به مانند و شبیه دلار و یورو و، ایجاد کرده و منتشر می نمایند تا  شاکله جدیدی را حتی از کشوری چون چین بسط دهند و آن را تحت عنوان نظم نوین جهانی مطرح خواهند کرد.

برای این بلوک کشور خاص با تمدن های ریشه ایی و تاریخی  اصلا مهم نیست، برایشان مهم این بوده چگونه ساختار قدرت کلی جهان را در جهت منافع خود حفظ کنند و همچنانکه گاهی در کنار شوروی سابق یهودیان را نهاده و سپس آمریکا را مقابل آن قرار داده است یا اینکه هر گاه اقتضا کند دوباره این جهت گیری ها را عوض کنند.

بلوک چین و روسیه

این بلوک بیشترین نفوذ سازمان های اطلاعاتی پاپ، در روسیه و چین بوده و بیشتر سازمان های اطلاعاتی این دو کشور، زیرمجموعه اپوس دهی، و جزوئیت، کنترل می شوند. مثل وزیر دفاع روسیه که این اواخر پوتین او را عوض کرد، چرا که دستور کشتن نیروهای روس را صادر کرده است و رئیس واگنر نیز به آن اشاره کرده بود و سپس در یک ساختار جهانی حذف و کشته شد و اکنون وزیر دفاع روسیه به طور کلی، غیرنظامی است و چین نیز به تازگی در حال تجدید قوای نظامی خود است، اما ماجرا چیست؟

نکته مهم کنترل کشورها توسط ساختار و سازمان های جهانی پاپ، و بازی دادن گروه ها و کشورها در این زمین بازی، ایجاد اختلاف شرق و غرب است و وصل شدن کشورهای کوچکتر به این و آن کشور، در این میدان بازی؛ اقتصاد جهان را طوری به سبب هسته، محیط و ارتباطات، صادرات و واردات متصل نموده اند که قدرت های بزرگ دیگر هم  اگر بخواهند از زیرسلطه، واتیکان خارج شوند، با یک یا دو قدرت بزرگ دیگر مهار شوند.

آمریکا هر وقت بخواهد از زیر سلطه واتیکان بیرون بیاید، به وسیله چین و روسیه کنترل می گردد. (تصور همگانی در جهان بر این است که آمریکا صرفا یک کشور استعمار گر است در حالی که آن کشور بدین وسیله اشغال شده است) و همچنين هر وقت چین و روسیه بخواهند از واتیکان خارج شوند، بوسیله آمریکا مهار شوند.

بلوک اسلام سیاسی و پاپ

در اینجا به تشریح اینکه اسلام سیاسی، چگونه در چارچوب پاپ و ساختارهای آن حرکت می کند، می بپردازیم.

برعکس اکثر مسلمانان، شیعیان  جهان فکر می کنند، از این بازی پاپ جدا هستند، و در نهایت به غیر  از جنگ آرماگدون، اسلام و کفر جنگ علمی، فرهنگی، تمدنی، فکری، صنعتی خواهند داشت.

اینجاست که اگر اسلام گرایان، سرنوشت پیامبران و از جمله حضرت یوسف(ع)، را درک کرده باشند، متوجه خواهند شد استحاله کفر و حکومت کفر مصرعبری، به مرور بوجود آمده است، یعنی پاشیدن کل کفر، آنهم در زمانی که هیچ ساختار جایگزینی نبوده، امکان ندارد. لذا دوباره هرج و مرج جهانی ایجاد شده و این همان خواسته پاپ و شیطان پرستان است و در این شرایط است که مسلمانان تیزهوش بایستی بتوانند جایگزین ساختاری جهان مناسب را ارائه دهند. همان چیزی که دنیا به شدت نیازمند آنست، اعم از عرصه پولی و مالی، عرصه علمی، فرهنگی‌، خانوادگی، تولید، فن آوری، نوآوری، عدل و عدالت همگانی، حقوق الهی و انسانی  تا بتوانند استقلال واقعی خود را از پاپ به منصه ظهور برسانند.

اینجاست که اسلام واقعی خواهد توانست حاکمیت علمی و دینی و فرهنگی، انرژی، نوآوری و فن آوری و خلاقیت در تمام عرصه های اسلامی نشان داده و زمینه ظهور و بروز حرکت جهان را بر علیه سیطره پاپ شکل دهد.

باید سیاست گردانان کلان مذهبی ایران اینچنین به ماجرای جهانی نگاه کنند تا ساختارهای حرکت آنان در جهان امروز با ذهنیت بزرگ و جامع در راستای ظهور انسان کامل (حضرت حجت (عجج)) در مجرای مقابله عقل با جهل، خیرخواهی همگانی، عدالت همگانی در برابر شر مطلق، فساد و ظلم و ستم و… به وجود بیاید.

بلوک اسلام سیاسی (اسلام کاتولیسمی)

سیاست واتیکان بر این است که دست از سر کسی و گروهی بر ندارد مخصوصا اگر آن گروه و  قدرت بخواهد واتیکان را از بین ببرد هر چند این قدرت اسلام بزرگ باشد، بنابراین در این شرایط اسلام بیشتر مورد توجه بوده تا با روش های مختلف  بتواند آن را تحت الشعاع خود نگه داشته و کشورهای گوناگون از جمله کشورهای اسلامی شیعه و سنی را با نفوذ و رخنه های سیاسی ، مذهبی و فرهنگی و مالی، زیرمجموعه خود قرار دهد.

متاسفانه شاهد هستیم بسیاری از افراد مذهبی دانسته و ندانسته زیرمجموعه واتیکان حرکت می کنند و بخشی از جاسوسان پاپ را در میان این افراد باید جستجو کرد، لذا سلسله مراتب مذهبی واتیکان به مانند تیم های امنیتی و اطلاعاتی در کشورها نیز در این بخش ها وجود دارد.

بعضی از علمای جهان اسلام، در جهان شیعه خواسته و ناخواسته زیرمجموعه طیف واتیکان حرکت می کنند و بخشی نیروهای جاسوس در این میان نیز وجود دارد . به طور مثال در میان جهان سنی، می توان حدس زد بیشترین نفوذ در میان اخوان المسلمین بوده باشد زیرا از بدو تاسیس تا کنون کلیت این گروه تغییر داده شده و افراد پاک آن کشته شده اند.  و همچنان در بخش های شیعه نیز نفوذ کرده اند و افراد اندیشمند و موثری چون مرتضی مطهری، مفتح  را ترور و شهید کرده اند.

اما همچنان که مسائل پولی و مالی پل ارتباطی و درگاه داشته است، ساختارهای مذهبی هم پل ارتباطی داشته و بخشی به نماینده و زیر مجموعه خوشه ای دانشگاه جورج تاون و سایر دانشگاه دینی و مذهبی بوده اند. اینان عملا  نماینده گان پاپ هستند، که تحت عنوان موسسات تحقیقاتی و دانشگاهی افراد را شناسایی کرده، و پروژه تعریف نموده  و کارها را پیش می برند و هدف اصلی آنها انتخاب افرادی است که بتوانند نظریه هایی مطلوب آنان را ارائه دهند تا ضمن  فراهم ساختن سلطه پنهانی  پاپ،  شاکله اهل تسنن و تشییع را به نفع منافع پاپ تعیین و سیاست خود پیش ببرند.

 

همچنین در بین اهل فرقه های اسلامی، از مرکز اسلام سعودی گرفته تا ولید بن طلال قطر، که شعبه دانشگاه جورج تاون می باشد، این گروه ها سعی می کنند؛ اسلام سیاسی و دنیای جهان اسلام را هر چه بیشتر سیاست زده کرده  و با شاکله مذهبی و کاسه داغ تر از آش به نفع پاپ مدیریت نمایند.

همچنین در بین شیعیان نیز افرادی انتخاب می شوند تا جهت دهی های جهانی پاپ را متوجه شده و به ظاهر مانع از نفوذ بیگانه در کشور خود شوند ولی در حقیقت خود عامل اصلی جنایت و نفوذ پاپ شوند. شناخت این شاکله برای افراد مستقل و اندیشمند می تواند یک درک کلی از گروه ها و افرادی دهد که سرسپردگی خاصی به پاپ دارند.

در بخش بعدی به معرفی منابع مباحث بالا و ایدئولوژی تزریقی این افراد به جامعه و گروه های زیرمجموعه بیان می کنیم تا حضور و تاثیر این افراد در حکومت ها و حکومت ها بهتر مشخص گردد، یعنی شیاطین و شیاطین زاده های صهیونی که به ظاهر چهره مسلمانی دارند و در اصل عامل اصلی ویران شدن کشورهای مسلمان شده اند.

ادامه …

سیدمنصورمحمدی کچپی

مديريت اندیشکده نخبگان طلوع

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.