رژیم صهیونیستی پس از بن بست در میدان های نبرد با مقاومت، راهبرد خود را از مواجهه نظامی مستقیم به جنگ روانی و رسانه ای تغییر داده است. هدف این راهبرد، ایجاد نارضایتی، تردید و شکاف اجتماعی در داخل ایران است تا وحدت ملی را تضعیف و زمینه را برای بیثباتی داخلی فراهم سازد. تلآویو می کوشد با بهره گیری از فضای مجازی و شبکه های وابسته، امنیت روانی جامعه را هدف بگیرد و ایران را درگیر بحران های ساختگی کند.
چهار یادداشت با موضوع ایران از آمریکن کانزروتیو// یدیعوت آحارونوت//الجزیره//عرب نیوز
جنگ اخیر غزه تمامی معادلات رژیم صهیونیستی در منطقه در روند عادی سازی روابط با دنیای عرب را بر هم زد، این جنگ می تواند پیام ها و دستاوردهای هایی دیگر از زوایای مختلف داشته باشد. مجید بهمنی تحلیل می کند…
وحدت کلمه محور اندیشه
تاریخ انتشار: 15 خرداد 1405
آمریکا اعتقادی به آتشبس ندارد
تاریخ انتشار: 14 خرداد 1405
از غدیر خم تا قیام خمینی
تاریخ انتشار: 13 خرداد 1405
راهنمای فشرده امداد و نجات در شرایط اضطراری-1
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1405