تحلیل ایرانی
بررسی و تحلیل
مرضیه ضیغمی

داستان های واقعی -5

جراحى غير قانونى مردان

0

داستان های واقعی -5

جراحى غير قانونى مردان

 

پيشگاه مبارك اعلیا حضرت همايون شاهنشاه آريامهر بزرگ ارتشتاران

گزارش

مفتخرا به شرفعرض مى‌رساند

والا حضرت شاهدخت شمس پهلوى مطالب زير را به چاكر فرمودند كه بشرفعرض مبارك ملوكانه برسد:

«؟؟؟؟؟ مديرعامل سابق جمعيت شير و خورشيد سرخ ميانه كه مدت هفده سال سمت مزبور را عهده دار بود اخيرا به جرم معاونت با دكتر ؟؟؟؟؟ پزشك بيمارستان شيروخورشيد سرخ ميانه كه با عمل جراحى غيرقانونى بر روى بيضه حدود پنجاه نفر از اهالى ؟؟؟؟ موجبات معافيت از خدمت سربازى آنان را فراهم نموده، دستگير و زندانى و به قرار مسموع در دادگاه بدوى نظامى لشكر ؟؟؟؟ به دو سال زندان محكوم شده است.

نامبرده به قرارى كه در عريضه شكوائيه خود از زندان اظهار داشته در بدو امر از طرف دكتر ؟؟؟؟؟ متهم به وقوف جرائم منتسب به شخص اخير الذكر گرديده و بر حسب اظهار ؟؟؟؟؟ در مراحل بعدى تحقيقات، دكتر ؟؟؟؟؟ صحت چنين انتسابى را مورد انكار قرار داده است.

؟؟؟؟؟ چه انگيزه‏اى مى ‏توانست از شركت در جرم مزبور داشته باشد؟ نامبرده متمكن است، يازده فرزند او در داخل و خارج از كشور مشغول تحصيلند، در مدت 17 سال خدمت دينارى حقوق به عنوان مديرعامل از شيروخورشيد سرخ دريافت نداشته در صورتى كه نامبرده محتاج و شركت وى در جرم انگيزه مالى مى ‏داشت او مى‏ توانست براى رفع احتياج مالى خود مانند بعضى از مديران عامل شهرستانها مطالبه حقوق نمايد.

عمل جراحى غيرقانونى مردان

اين شخص به كرات به سبب حسن خدمت مورد تشويق شيروخورشيد سرخ قرار گرفته است و در مدت تصدى خود به حكايت سوابق مربوطه، شيروخورشيد سرخ ميانه را بصورت يكى از فعالترين واحدهاى شيروخورشيد درآورده است.

فرزندان وى مى ‏گويند پدر ما به سبب نفوذ و استقلالى كه در مقابل ساير مسؤولان ادارات دولتى در ؟؟؟؟ داشت مورد رشك و حسد نامبردگان قرار گرفته بود. بطورى كه مترصد فرصتى بودند تا نامبرده را به عنوانى از سمت مزبور دور نمايند و همين خصومت باعث شده كه به دكتر ؟؟؟؟؟ پس از دستگير شدن وى وانمود كنند كه اگر شريكى در جرم داشته باشد از شدت مجازات وى كاسته خواهد شد و پزشك مزبور را وادار نمودند تا ؟؟؟؟؟ را به عنوان شريك خود معرفى نمايد و چون دكتر ؟؟؟؟؟ مشاهده نمود ايراد چنين اتهامى باعث تخفيف مجازات و يا حتى تبديل قرار در مراحل بدوى نشده است عليهذا در مراحل بعدى عنوان  نمود كه ؟؟؟؟؟ از اين ماجرا آگاهى نداشته است.

استدعا دارد با درنظر گرفتن خدمات ؟؟؟؟؟ چه در شيروخورشيد و چه قبل از آن در مخالفت با متجاسرين و با التفات به كهولت سن و ابتلاى وى به امراض صعب‏ العلاج،  پرونده نامبرده را با دقت بيشتر و با رعايت كليه موازين قانونى در دادگاه تجديد نظر مورد رسيدگى قرار داده و هر آينه اگر مرتكب گناهى نشده باشد، مورد عفو قرار گيرد.»

هرگونه اقدام در مورد خواسته والاحضرت منوط به اراده سنيه ملوكانه است.

جان نثار حسين فردوست

عمل جراحى غيرقانونى مردان

ش = دادگاه كاملاً دقت كند

ت = مراتب و اوامر به تيمسار ازهارى و تيمسار فخر مدرس ابلاغ و گزارش شرفعرض تهيه شود.

ضمنا شفاها اوامر وسيله رئيس دفتر والاحضرت با حضور افسر دفتر بعرضشان برسد و از طرف اينجانب بعرض والاحضرت برسانند منظما دنبال كار هستم و اگر والاحضرت شخصا تلفنى به تيمسار ازهارى بنمايند بسيار مفيد خواهد بود و از اينكه تلفن فرمودند يا نه به شما اطلاع دهند و به اطلاع برسد و ضمنا منظما تيمسار صفاپور دنبال كار از طريق تيمسار ازهارى فقط باشند و به اطلاع برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.