تحلیل ایرانی
بررسی و تحلیل
مرضیه ضیغمی

پروتکل های دانشوران صهیون

چکیده کتاب

0

 

پروتکل های دانشوران صهیون

 

نظر رهبر معظم انقلاب :

کتاب پروتکل های دانشوران صهیون را بخوانید و از خواندن آن غفلت نکنید .

حالا ممکن است کسی در اعتبار و صحت سند آن پروتکل خدشه کند، لیکن وقتی آدم دستگاه صهیونیسم و شبکه ی تبلیغاتی صهیونیسم را ملاحظه میکند میبیند عملاً همین کار را می کنند؛ حالا اگر هم برایشان واجب نشده، به نحو مستحب دارند انجام میدهند؛ ملتزمند این کار را بکنند و دارند می کنند.

 

نام کتاب : پروتکل های دانشوران صهیون

این کتاب در واقع اوراق لو رفته از یک جلسه ی محرمانه ی بزرگان یهود در حدود ۱۳۰ سال پیش (۱۸۹۷ میلادی ) می باشد. در این اسناد، راهکارها و برنامه های یهودیان برای سیطره بر جهان تشریح شده است.

چکیده کتاب :

محتویات این کتاب، در واقع متونی بودند که برای قرائت در جلسه ی بزرگان صهیونیسم در کنفرانسی در شهر بال سوئیس در سال ۱۸۹۷ میلادی آماده شده بود که با حمله ی پلیس مخفی روسیه ی تزاری، این اوراق سرقت می شوند و در سال ۱۹۰۵ منتشر می شوند.

روایت دیگری هم هست که می گوید این کتاب جعلی است و یک سرقت ادبی از رمانی تخیلی است، اگر در اینترنت هم جستجو کنید، ویکی پدیا همین را به شما خواهد گفت.

اما نکته اینجاست که:

چه این اسناد واقعی باشند چه جعلی، با اتفاقاتی که در حال وقوع است، تطابق دارند، پس خواندن آن خالی از لطف نیست.

پروتکل اول

طبق قانون طبیعت، حق یعنی اعمال زور و فشار تنها به یاری یک فرمانروای مستبد و سختگیر می توانیم طرح هایی را که در پیش داریم به مرحله اجرا در آوریم.

اعتیاد به الکل و افراط در نوشیدن آن، مشکلی است که پس از اعطای آزادی در میان غیر یهودی ها رواج پیدا می کند. بر ما یهودی ها لازم است که در چنین مسیری گام بر نداریم.

تا زمانی که غیر یهود مانع رسیدن ما به هدفهایمان باشند باید فساد، خیانت و رشوه خواری را رواج دهیم.

اگر در رابطه هایمان، دست روی حساس ترین عصب ذهن آدمیان بگذاریم، خیلی زود به پیروزی خواهیم رسید و این اعصاب حساس ذهن آدمی، عبارت اند از زر اندوزی، مال پرستی و تنوع طلبی در ارضا نیازهای مادی. هر یک از این خواسته ها به تنهایی می تواند آدمی را تسلیم کند.

منطق ما زورگویی و متقاعد کردن است. در مسائل سیاسی تنها زور است که پیروز می شود به ویژه اگر رهبران سیاسی بتوانند آن را مخفیانه اعمال کنند.

حقوقی به نام حقوق بین الملل وضع خواهیم کرد که جایگزین حقوق ملی کشورها شده و ناظر پروتکل دوم بر روابط بین الملل باشد.

بگذار غیر یهودی ها خود را با اصولی که ما به نام علم ( تئوری ها ) به آن ها دیکته کرده ایم سرگرم کنند.

روشنفکران غیر یهودی علوم را به صورت مجزا از هم مورد تحقیق قرار می دهند و بی آنکه خود متوجه باشند اطلاعات فراوان و نتایج گرانبهایی را فراهم می آورند ولی ما آنها را با هم تلفیق می کنیم تا به یک کل پروتکل دوم دست یابیم.

پروتکل دوم

دقت کنید که ما چگونه موفق شدیم داروینیسم، مارکسیسم و نیچه ایسم را پر و بال بدهیم که به سادگی می شود به نقش ویرانگر نظریه های بالا روی اندیشه غیر یهود پی برد.

برای آنکه بتوانیم از مطبوعات در جهت خواسته های خود استفاده کنیم، باید نارضایتی های مردم را دائما در آن منعکس کنیم.

پروتکل سوم

در میان توده مردم حسد، نفرت و زیاده خواهی ایجاد می کنیم تا از خشم مردم استفاده کنیم و همه ی موانعی که بر سر راهمان قرار دارد را به دست آنها بر طرف کنیم. کاری کرده ایم که غیر یهودیان عادت به فکر کردن را از دست داده اند.

کلمه ی آزادی، جوامع انسانی را به جنگ علیه هر گونه قدرتی برمی انگیزد. حتی علیه خداوند و قوانین طبیعت.

پروتکل چهارم

ما هستیم که قدرت نامحسوس عظیمی داریم، اگر چه فراماسونر های غیریهود کورکورانه در خدمت ما هستند، اما مقاصد و برنامه های اصلی ما برای همه یک راز باقی خواهد ماند.

پروتکل پنجم

بر ما لازم است که اعتقاد به خدا را در میان مردم غیر یهودی از بین ببریم و نیازهای مادی را جایگزین اینگونه اعتقادات کنیم.

برای آنکه بتوانیم قدرت اندیشیدن را از مردم غیر یهود بگیریم، باید فکر آن ها را متوجه صنعت و تجارت کنیم پروتکل های یهود

سالیانی دراز، مردم باور داشتند که شاهان را باید اطاعت کنند، ولی از زمانی که ما از حقوق انسان ها سخن به میان آوردیم، تقدس شاهان و حتی خدا را از بین بردیم و قدرت را از کاخ ها به سرمایه و مالکیت انتقال دادیم و آن گاه قدرت را به غنیمت بردیم.

برای آنکه بتوانیم مردم را در حالت گیجی و سرگردانی نگه داریم، باید آنقدر مطالب ضد و نقیض و اطلاعات گم کننده به آنها بدهیم تا مردم به این نتیجه برسند که بهترین راه، نداشتن عقیده و اطلاعات سیاسی است.

هر گونه ابتکار فردی و خلاقیتی را که به سود ما نباشد را نابود خواهیم کرد زیرا هیچ خطری بالاتر از ابتکار و لاقیت فردی نیست. کاری که از یک فرد مبتکر بر می آید، از میلیون ها آدم برنمی آید.

پروتکل ششم

صنعت را به مرور در انحصار خود در می آوریم. هدف ما از این کار این است که سرمایه در بخش خصوصی متمرکز شود و بانک های خصوصی به وجود بیایند. در نهایت ماحصل کار کارگر و زمین هر د به چنگال صنعت خواهد افتاد، در نتیجه تمامی ثروت نزد ما ذخیره خواهد شد.

پروتکل هفتم

عامل اصلی موفقیت ما در امور سیاسی پنهانکاری است. بدین معنی، گفتار و عمل سیاستمدار هیچگاه نباید یکی باشد.

ما باید دولتهای غیر یهود را مجبور کنیم که در جهت خواسته های ما قدم بردارند. روش کار چنین خواهد بود که افکار عمومی را از طریق مطبوعات که به قدرت بزرگ معروفند و تقریبا در دست ما می باشند، شکل بدهیم و طبیعی است که دولتها به افکار عمومی توجه خواهند کرد.

پروتکل هشتم

دولت ما تمام اقتصاددانان جهان را به خدمت خود در می آورد. به علاوه آموزش اصول و مبانی اقتصاد به یهودیان نشانگر اهمیتی است که ما برای علم اقتصاد قائلیم. دولت ما از مشورت بانکداران صاحبان صنایع سرمایه داران و میلیونر ها برخوردار خواهد بود.

پروتکل نهم

کلماتی چون آزادی، برابری و برادری در واقع اسم های مستعاری هستند که فراماسونرهای ما آنها را به کار می برند.

به زودی کشتار وحشیانه خود را آغاز می کنیم و بر مرکب پیروزی سوار می شویم ما صرفا بر اساس زور به فرمانروایی خویش ادامه می دهیم.

ما جوانان غیریهودی را در دریایی از افکار شاعرانه غرق می کنیم و آنها را بر اساس تئوریها و اصول غلط تربیت می کنیم.

برای آنکه آرزوی استقرار حکومت مطلقه قوم خود را در دل همه ی مردم جهان ایجاد کنیم، لازم است که رابطه ی مردم را با دولت هایشان تیره کنیم.

پروتکل دهم

ما کاری کردیم که مردم از حکمت های مطلقه به مشروطه و پس از آن به جمهوری برسند و در نتیجه غیر یهودیان بدون آن که خود بدانند دست نشاندگان ما را به رهبری خود خواهند پذیرفت

پروتکل یازدهم

غیر یهودیان گله گوسفندانند و ما گرگهای این گله هستیم. و شما می دانید که وقتی گرگ به گله می زند، چه اتفاقی می افتد؟

ما یهودیان برگزیده خداوند هستیم و پراکندگی مان در سراسر جهان از عنایات اوست. پراکندگی ما در چشم همگان نوعی ضعف به شمار می رود با اینکه برای ما نوعی قدرت است. زیرا ما اکنون در آستانه ی فرمانروایی بر سراسر جهان هستیم.

پروتکل دوازدهم

از آنجایی که مطبوعات نقش بسیار بزرگی در برانگیختن و فرونشاندن احساسات مردم دارند لذا ما می توانیم به موقع از چنین احساساتی در جهت رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم از آنجایی که اکثر مردم نمی دانند مطبوعات در خدمت چه کسانی هستند، لذا ما آنها را به خدمت خود در می آوریم.

اگر تدابیری را که ما در مورد مطبوعات اندیشیده ایم به مرحله ی اجرا در آوریم، ذهن و فکر غیریهودیان به تسخیرمان در می آید و آنان وقایع جهان را از پشت عینک های رنگینی که ما به چشم آنها می گذاریم، می نگرند.

ما از کاربرد این روش بسیار راضی هستیم زیرا می توانیم گاه به گاه احساسات مردم را نسبت به مسائل سیاسی برانگیزیم یا فرونشانیم.

پروتکل سیزدهم

اصولا غیر یهودیان افراد کوته فکری هستند که از فهم پیش افتاده ترین مسائل سیاسی عاجزند. هدف ما از آنچه در بالا گفته شد این است که باید افکار توده مردم را جلب کنیم و در نتیجه ی آن کار خودمان را تسهیل کنیم.

مطبوعات را مجبور می کنیم که به مسائلی چون رقابت ها و مسابقات هنری و ورزشی بپردازند. بدون شک پرداختن به اینگونه مسائل مردم غیر یهودی را از مسائل بنیادی و واقعی دور خواهد کرد.

پروتکل چهاردهم

هنگامی که حکومت جهانی ما آغاز شد همه ی ادیان باید از بین بروند به جز دین ما که همانا اعتقاد به خدای یگانه است. بی شک سرنوشت قوم ما به عنوان قوم برگزیده با وجود خدا گره خورده است!

پروتکل پانزدهم

اگر در این دنیا نابسامانی و اغتشاشاتی رخ داد، بدانید که اینگونه اغتشاشات را ما به وجود آورده ایم تا بتوانیم همکاری افراد را از بین ببریم. ما در همه موارد مستبد خواهیم بود و این استبداد، معقول و منطقی است.

پروتکل شانزدهم

هرگونه شکایتی نادیده گرفته خواهد شد به علاوه، برای آنکه چشم همه را بترسانیم، به اعمال مجازاتهای سنگین دست می زنیم.

از آنجا که قرن ها تجربه، به ما آموخته است که عقاید در زندگی و هدایت انسان ها نقش بسیار مهمی داشته و این عقاید از طریق تربیت به مردم القا شده اند، لذا ما باید افکار نو و مستقل را پروتکل شانزدهم به انحصار خود در بیاوریم. هدف ما از این کار مبدل کردن غیر یهودیان به آدمهایی بی فکر، بی خرد و مطیع است که منتظرند دیگران برایشان فکر کنند.

پروتکل هفدهم

جوانان را با ادیان باستانی کشورهایشان آشنا می کنیم. اعتبار کشیش ها را در میان مردم از بین می بریم و کاری می کنیم که کشیش گری و کلیسا بی اهمیت شود.

پروتکل هجدهم

سیمای ظاهری حکومت جهانی آینده ی ما به گونه ای است که نشان می دهد فرمانروا تمام قدرتش را در جهت رفاه ملت به کار گرفته است!

پروتکل نوزدهم

در حکومت جهانی آینده ی مان، شورش علیه دولت به پارس کردن سگ در برابر فیل می ماند. زیرا وقتی دولت مان خوب سازمان یافته باشد، به شورش ها نباید اهمیتی داد.

در واقع وقتی سگ به وضوح هیبت فیل را ببیند، زوزه اش را قطع می کند و دم تکان می دهد

پروتکل های بیستم تا بیست و چهارم، به جزئیات اقتصادی حکومت جهانی یهود اشاره می کند که قابلیت خلاصه شدن ندارند و علاقه مندان به آن می توانند اصل آن را از کتاب مطالعه نمایند »

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.