تحلیل ایرانی
بررسی و تحلیل
مرضیه ضیغمی

ظهور تفکر افراطی در سطح جهان

تفکر افراطی صهیونیستی و مسیحی در جهان

0

سم الله الرحمن الرحیم
عنوان:
ظهور تفکر افراطی در سطح جهان
ز

سوال:
تفکر افراطی صهیونیسم- مسیحی در سیطره جهان چیست؟

صهیونیسم تفکر افراطی در یهودیت ظهور نموده است. عمده یهودی ها؛ تفکر صهیونیسم را قبول ندارند. صهیون ها؛ ابزار قدرتمند اقتصادی در سطح جهان را اشراف دارند.
به عبارت دیگر؛ عمده سرمایه‌گذاران جهان از قشر صهیون ها هستند. سیطره بر بانک ها و مراکز اقتصادی در سطح جهان توسط سرمایه‌گذاران صهیونیسم ها صورت می گیرد.
تفکر جدیدتر به نام «صهیونیسم مسیحی» در جهان ظهور نمود
صهیونیسم مسیحی باوری است در بین برخی مسیحیان که طبق آن بازگشت یهودیان به سرزمین مقدس، و تأسیس دولت اسرائیل در ۱۹۴۸, با پیش گویی کتاب «مقدس سازگار» است. این لفظ ابتدا در میانه قرن بیستم مورد استفاده قرار گرفت، و جایگزین «بازگردانی گرایی مسیحی» شد.

برخی مسیحیان صهیونیست معتقدند:
گرد آمدن یهودیان در اسرائیل پیش نیاز ظهور دوم عیسی است. این ایده که مسیحیان باید به طور فعال از بازگشت یهودیان به سرزمین اسرائیل پشتیبانی کنند و ایدهٔ موازی تشویق یهودیان به مسیحی شدن، به عنوان ابزاری در جهت تحقق پیشگویی کتاب مقدس از زمانی رفرمیشن در حلقه‌های پروتستان رایج بوده است.

نتیجه:
صهیونیسم و صهیونیسم مسیحی در جنگ تدین با اسلام ناب محمدی  صلوات الله علیه است.
صهیونیسم مسیحی در جهت مبارزه با اسلام؛ در سطح بسیار گسترده در سطح جهانی؛ اقدام به ترویج مسیحت افراطی که همان صهیونیسم مسیحی است؛ می نمایند.
به طور مثال:
سرمایه‌گذاری سنگین سرمایه گذاران بزرگ دنیا با مدیریت آمریکا – انگلیس و اسرائیل در ترویج مسیحیت افراطی ( صهیونیسم مسیحی ) در کشورهایی مانند : چین- ژاپن- کره- روسیه و کشورهای سابق شوروی سابق – هند و … قابل توجه و نیاز به بررسی بیشتر دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.